Advert

Go to Mama Panda's FB Page
Archives
Categories
Calendar
January 2013
S M T W T F S
« Dec   Feb »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Instagram
 

Selamat Tahun Baru

Hahaha.. last update blog .. last year. Gila lamaaaaa

Bz sikit. Kesihatan tak berapa… cuaca pun. Eh, apa kena mengena dengan cuaca? Ntah laaa tapi macam ada efek jugaklah. Sebeluym ni ken asthma attack every single day. Asal bangun tido jer.. aaahhh.. kesukaran kenafasan. Ni dah ok tp rasa macam nak demam pulak. Suara dah ala ala Ella. Bila cintaaaa berakhirrrrr…. musnahlah segalanyaaaa….

Besok birthday mek kacang kesayangan saya. Sayang sehabis nyawa.. biar spender memi berlubang asalkan hazel dapat apa yg hazel nak… NOTTTT! Hahahaa.. takla, Asalkan Hazel happy. Kalau asalkan Hazel dpt seme Hazel nak.. parah memi n dada. Dah laa sekarang asek tanya “car jayjel?” Apa nak jawap ni.. huhu

Besok mak abah n makcik sampai. Lusa pulak kaklong sefamili, nina n insyallah adik bongsu plak join the club. Wah… semua datang nak meriahkan besday girl mektot. Terharu mak.. sob sob. Tahun depan insyallah Hazel dah masuk sekolah semula. So sambut kat sekolah jer la eh. Tahun ni je laaa buat kat rumah kecil kecilan. Besday besok tp majlisnya Sabtu. Baru orang boleh mari.. cuti keh.

Eh, apa azam tahun ni semua orang? Tahun lepas punya setel dah ke? Azam tahun lepas… alhamdulillah.. 80% semua tercapai. Lagi 20% bawak ke tahun ni. Macam akaun bank.. bawak balance. Hahaaha. Tahun ni tambah azam baru dan sambung azam tahun lepas yg tak tercapai tu. Cewah.. beria jer sangat azam tahun lepas lah.. tahun ni lah. Hahahhaa.. azam tahik kucen! Takde laa berazam sangat tp more to macam hasrat lah. Keinginan gitu.. keinginan tahun ni insyallah nak sambung tahun lepas punya. Menambah bilangan kekacang dalam rumah ni. Kacang hazel dah ada.. mana tau boleh kacang botol plak pasni. Jugak nak buat bisnes sambil menjahit ni. Insyallah jugak.. lagi.. ermm.. ada lagi benda nak disetel sikit. Harap mampu tahun 2013 ni. Sila beri sokongan… :D

Apa pun.. selamat tahun baru people! Peace.Love.Joy !

P/S : Moga kita semua berubah ke arah lebih baik dan mencapai kejayaan yg kita mahu! Yeay!!!

Related Posts with Thumbnails

Leave a Reply