Advert

Go to Mama Panda's FB Page
Archives
Categories
Calendar
May 2011
S M T W T F S
« Apr   Jun »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Instagram
 

Archive for May 6th, 2011

Nostalgia weh !

Mak n abah.

Tadi layan twitter, kak tabby tunjuk gambar mak dia. Jelita… orang dulu dulu muka jelita sangat kan? Klasik jer.. i like. Suka betul tengok muka orang dulu dulu.. macam Mariani, Allahyarham Saloma tu.. Sarimah… cantik sangat lah. Paling suka dulu muka Zaiton. Alaaa.. si chombi tu.

Tiba tiba teringat nak scan gambar mak muda. Tak muda sangat.. dah anak 3 tapi kalau umur baru 24 tu, muda laa kan? Kena scan dulu.. gambar tak berapa nak cun pulak. Ingat nak pi repair sket.. 

Emak saya. Teka gua yang mana satu? Hahahahaha… time ni kat Kem Sg Besi. Yelah, abahku kan ke soldadu. So, kitorang tinggal kat sini lama jugak. Dari gua lahir kut.. sampai umur errr.. umur berapa eh? Yang nyata, sebelum umur 6 thn dah pindah Batu 4, Port Dickson pulak. Bulatnyaaa muka ku ini!

Kat Eiffel Tower :p

Hahaha.. hebat kan? Kecik kecik dah sampai sana. Tengok seluar n kasut gua n kak long. Mesti laaa sama.. Baju jer lain. Maybe sebab takder size kut. Kalau tak, mesti dah sama juga. Hahahhaa.. hebat tak? Rasanya ni pun mesti studio kat KL. Tak sure tahun bila. Mak pulak rambut mesti pengaruh Uji Rashid ni kan? Kerinting gitu.. Mak memang suka buat rambut dulu. Pernah tgk gambar mak rambut kerinting di atas tapi lurus di bawah. Fesyen apa tu mak? Time ni 2 orang adik bawah gua takdak lagi. Sorry eh nina n adik. Hahaha.. tak merasa hangpa pi Eiffel Tower :p

Buat hiburan, gua sertakan bukti kata gua dan kak long memang suka berseluar sama.. enjoy !

Ada gaya group sister sister ka?

Seluar mesti sama .. hahahahah.. yang posing nonggek tu gua pun tak paham. Nak terkentut kah? Time ni rasanya form4 kut. Hahahaha.. Baju tu beli kat padang besar.. gigi tu trademark. Jangan duk kata apa lah haa..

P/S : Tak sabarnyaaa tunggu mak abah datang. Kak long, hang bila nak mai ni? Bulan 7 masak sedap sedap naaa… nak turun KL ni .. hihihi

Related Posts with Thumbnails