Alpha Lipid

Photobucket
July 2010
M T W T F S S
« Jun    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categories

Archives

Where Moms Unite



Serammmmm !

Mimpi seram semalam. Agak aneh tapi seram lah. Ok.. mimpi memang selalu tak logik kan? Sama jugak cam mimpi gua semalam. Tak logik langsung.

Berada di rumah lama (port dickson - disyaki sebab baca entry anty marina monroe) bersama kawan kawan dan emak. Tiba tiba.. keluar bermain. Megan Fox (yesh people ! megan fox yang ngancem tu) naik motor honda ex5 lalu. Takder pasal, gua gelak gelakkan dia sambil tunjuk tunjuk pada muka dia… serius gelak cam orang gila ok. Tup tup muka dia bertukar. Kening dia tiba tiba jadi sebaris jer, rambut kembang mngerbang n mata dia merah. Sah! Dia dah bertukar jadik hantu…

Tiba tiba jugak, gua dah ada dalam rumah bersama kawan kawan n mak. Tengah duk dalam rumah.. tiba tiba dengar bunyi motor honda ex5 tu kat luar. Serius time ni seram… siap ingat lagi. Dalam mimpi tu gua ketakutan sambil cakap “sudah ! dia dah sampai.. ” Tiba tiba, dia masuk rumah cam normal jer. Dah tak kena rasuk.. orang lain pulak kena. Orang yg kena ni cam gua tak kenal n kitorang menjerit jerit sebab dalam rumah kan, tak tau nak lari pergi mana. Jerit jerit.. tiba tiba dah tak ingat apa jadik kat mimpi tu. Gila weird!

Yang tak tahan tu, kenapa gua mimpi Megan Fox naik EX5? Time dia bertukar jadi hantu tu pun, dia bawak EX5 tu lagi. Gilos !

P/S : Semalam rasa cam dah basuh kaki sebelum tidur. Ke lupa basuh eh?

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

Related posts:

  1. Sampai Hati Hazel Buat Memi Camni :( Hello there! If you are new here, you might want...
  2. Lil Kacang in the plane.. the plane Hello there! If you are new here, you might want...
  3. Cam tak percaya tapi percayalah ! Hello there! If you are new here, you might want...

Related posts brought to you by Yet Another Related Posts Plugin.


Leave a Reply

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre lang="" line="" escaped="">

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: